امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

امیررضا خسروانی هستم. چند سال است که در زمینه کامپیوتر و موبایل به صورت حرفه ای فعالیت میکنم.
اینجا مطالب مفید و نویی که میتونه در مسیر حل مشکلات کامپیوتری و موبایل به شما کمک کنه قرار میدم.
پس با من باش تا خفن ترین مطالبو واست اینجا قرار بدم:)

اینستاگرام من:{ agha_.amir._ }

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

اقدام بعد از دزدیده شدن گوشی !!

يكشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۰۱ ق.ظ

قبل از اینکه گوشی موبایلتون دزدیده بشه حتما اقدام به ذخیره شماره سریال مختص دستگاهتون بکنید!

 

-برای این کار کافیه کد #06#* رو شماره گیری کنید ، یک کد دیجیتالی در صفحه نمایش ظاهر می شود که این شماره سریال مختص گوشی شمایه.

 

-زمانی که گوشی موبایلتون دزدیده بشه میتونید با پشتیبانی شبکتون تماس بگیرید و این کد رو به اونا بدید پس از اینکه پشتیبانی از مالکیت گوشی شما اطمینان حاصل کرد آنها دستگاه شما را مسدود یا به اصطلاح غیر فعال می کنند!

 

-به این ترتیب حتی اگر سیم کارت گوشی هم عوض کرده باشه تلفن شما برای اون شخص غیر قابل استفاده خواهد بود! 

 

-شماره سیمکارت هر گوشی درکنار شماره سریال در سامانه همتا ثبت شده، زمانی که شما به پشتیبانی تماس می‌گیرید آنها می‌توانند گوشی شما را ردیابی یا غیر فعال کنند.

 

+ معمولا این شماره سریال روی کارتن گوشی یا برگه گارانتی هم درج شده!

 

 

 

 

 

 

 

 

امیررضا خسروانی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی