امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

امیررضا خسروانی هستم. چند سال است که در زمینه کامپیوتر و موبایل به صورت حرفه ای فعالیت میکنم.
اینجا مطالب مفید و نویی که میتونه در مسیر حل مشکلات کامپیوتری و موبایل به شما کمک کنه قرار میدم.
پس با من باش تا خفن ترین مطالبو واست اینجا قرار بدم:)

اینستاگرام من:{ agha_.amir._ }

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پایان مرورگر کروم در ویندوز !

شنبه, ۷ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۰۳ ق.ظ

پایان پشتیبانی مرورگر کروم در دو نسخه ویندوز...

گوگل از اوایل سال میلادی آینده به پشتیبانی مرورگر کروم در ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ پایان می‌دهد.

در صفحه پشتیبانی کروم که این خبر در آن اعلام شد، گوگل پیشنهاد کرد کاربران برای دریافت به‌روزرسانی‌های کروم، به ویندوز ۱۰ تا ویندوز ۱۱ ارتقا پیدا کنند.

این مسئله برای کاربرانی که سیستم‌هایشان از نسخه‌های جدید سیستم عامل مایکروسافت پشتیبانی نمی‌کند، شرکت‌هایی که همچنان از ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ استفاده می‌کنند و افرادی که توان مالی خرید رایانه جدید را ندارند، دشوار خواهد بود. با این حال، گوگل ناچار بود بالاخره به این پشتیبانی پایان دهد.

 

 

 

 

 

 

 

امیررضا خسروانی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی