امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

امیررضا خسروانی هستم. چند سال است که در زمینه کامپیوتر و موبایل به صورت حرفه ای فعالیت میکنم.
اینجا مطالب مفید و نویی که میتونه در مسیر حل مشکلات کامپیوتری و موبایل به شما کمک کنه قرار میدم.
پس با من باش تا خفن ترین مطالبو واست اینجا قرار بدم:)

اینستاگرام من:{ agha_.amir._ }

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ترس از صحبت کردن با گوشی

شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۵۵ ق.ظ

فوبیای تماس تلفنی چیست؟

 

دیدید خیلی‌ها میگن از تماس تلفنی فراری‌اند و ترجیح میدن اگه کسی باهاشون کار داره، پیام بده.

اگه شما هم موقع تماس تلفنی یا با شنیدن زنگ تلفن تپش قلب شدید و تنگی نفس رو تجربه می‌کنید، ممکنه فوبیای تماس تلفنی داشته باشید. 

این فوبیا (Telephonphobia) یکی از زیر مجموعه‌های اختلال اضطراب اجتماعیه.

روش‌های زیادی برای مقابله با این فوبیا آورده شده اما از همه بهتر اینه که به دوستان و نزدیکانتون اطلاع بدید که به جای تماس تلفنی، پیام یا ایمیل برای شما ارسال کنن.

در موارد شدید درمان شناختی-رفتاری (CBT)زیر نظر متخصص برای درمان این فوبیا پیشنهاد می‌شود. همچنین تکنیک‌هایی مانند خودیاری، بازسازی شناختی، به چالش کشیدن باورها و جایگزینی افکار منفی با جایگزین‌های سازنده‌تر، مواجهه با تمرین تدریجی، آمادگی قبلی و... برای کاهش علائم این فوبیا موثرند.

 

 

 

 

 

 

 

امیررضا خسروانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی