امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

امیررضا خسروانی هستم. چند سال است که در زمینه کامپیوتر و موبایل به صورت حرفه ای فعالیت میکنم.
اینجا مطالب مفید و نویی که میتونه در مسیر حل مشکلات کامپیوتری و موبایل به شما کمک کنه قرار میدم.
پس با من باش تا خفن ترین مطالبو واست اینجا قرار بدم:)

اینستاگرام من:{ agha_.amir._ }

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پنج باور غلط درباره موبایل !

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۵۷ ق.ظ

1. گوشیتو با الکل ضد عفونی کن!!

این یکی از اشتباهاتیه که اکثرا بعد از کرونا انجام دادیم و متاسفانه هنوزم خیلیا انجامش میدن!!

الکل باعث ضعیف شدن چسب دور صفحه نمایش میشه و میتونه خاصیت ضد آب بودن گوشیو از بین ببره!

 

2.رم بیشتر یعنی سرعت بیشتر!!

خیلیامون فکر میکنیم هر چی رم گوشی بیشتر باشه پس سرعت گوشیم بیشتره اما خب در حقیقت اینطوری نیست و رم تا یه حدی میتونه عملکرد مثبت داشته باشه.

 

3. گوشی ضد آب یعنی آب داخلش نمیره!

باید بگم هر گوشی مقاومت مشخصی در برابر آب داره و هیچ گوشی به طور دائم ضد آب نیست!

بعضی گوشیا در برابر پاشش آب مقاومن، بعضیا تو مدت زمان و عمق مشخص در برابر عمق مقاومن و هیچ گوشی کاملا در هر شرایطی ضدآب نمیمونه!!

 

4.رم و رام با هم زیاد فرقی ندارن!

این دیگه یکی از اشتباهای رایجه که دیدم و اینجا تکلیفشو برات مشخص میکنم. رام یعنی حافظه داخلی گوشی که مثلا ۶۴ گیگ یا ۱۲۸ گیگ یا بیشتره.

و اما رم مثل یه حافظه موقته که مثلا میگن ۶ گیگ رم داره.

 

5.گوشیتو نباید خاموش کنی!

یکی دیگه از تصورات اشتباه اینه که فکر میکنیم نباید گوشیو خاموش کرد؛

در صورتی که اینم اشتباهه و بهتره هر چند روز یکبار برای چند دقیقه

گوشیتو خاموش و روشن کنی تا گوشی طولانی مدت به صورت مداوم روشن نباشه!

 

 

 

امیررضا خسروانی 📱
 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی