امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

من شکست نخورده ام. من فقط 10،000 روش پیدا کرده ام که جواب نمی دهند. توماس ادیسون

امیررضا خسروانی

امیررضا خسروانی هستم. چند سال است که در زمینه کامپیوتر و موبایل به صورت حرفه ای فعالیت میکنم.
اینجا مطالب مفید و نویی که میتونه در مسیر حل مشکلات کامپیوتری و موبایل به شما کمک کنه قرار میدم.
پس با من باش تا خفن ترین مطالبو واست اینجا قرار بدم:)

اینستاگرام من:{ agha_.amir._ }

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خب نگران نباش با انجام این کارا که میگم 

میتونی درستش کنی😉😉😉

 

1. اول از همه تمام دسترسی های ارتباطی گوشی مثل اینترنت، سیم کارت، بلوتوث و ... رو قطع کن. پیشنهاد میکنم بری تو حالت
پرواز یا Airplane mode
اینطوری ارتباط هکر با گوشیت از هر طریقی
که باشه قطع میشه.

 

2. داخل تنظیمات از لیست برنامه ها یا APP تمام برنامه های گوشیتو چک کن و هر برنامه ناشناس یا مشکوکی دیدی حذف کن!
اینکارو سرسری نگیر و حتما تک تک برنامه های گوشیتو بررسی کن. برنامه هایی مثل Main actives میتونه نشونه هک باشه.

 

3. تمام دسترسی های غیرمجاز به حساب ایمیل، اینستاگرام، تلگرام و خلاصه هر نرم افزاری که میتونه دسترسی ثانویه ایجاد کنه
رو بررسی و قطع کن. برای اینکار دیگه باید دوباره به اینترنت وصل بشی اما حتما اول مرحله قبلو انجام بده.

 

4. بعد از حذف برنامه های مشوک و قطع دسترسی های غیرمجاز باید تمام رمز و پسوردایی که برای گوشیت، برنامه ها و ایمیلت داشتی رو تغییر بدی.
برای برنامه های حساست تایید دو مرحله ای رو فعال کن حتما.

 

5. و در آخر گوشیت رو ریست فکتوری یا فلش کن!! همه اطلاعات پاک میشه)
این دیگه برای وقتیه که هیچکدوم از روشای قبلی جواب نداده و میتونم بگم فلش کردن گوشی مطمئن ترین راه برای اینه که به هک
گوشیت پایان بدی...

 

 

 

 

 

امیررضا خسروانی📱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی